Nu stänger jag bloggen, på riktigt, och Linda tar vid!

Nu har jag själv sett några inlägg Linda gjort på FB och Instagram, visar sig hon jobbar mest på TikTok (som jag inte alls har orkat försöka förstå...). Hon har en hel del följare där och framför allt har hon lagt upp en del filmer och klipp, gick precis in och kikade där, ska kika mer!

Jag hade en tanke med bloggen tidigt, att Linda en dag skulle ta över rapporteringen från mig, det verkar som den dagen är här. Jag som "lite äldre" valde blogformatet, men nästa generation har sina medier som de hellre jobbar med, så även Linda.

Vill ni följa Linda framöver så prova på någon av länkarna nedan, en del är öppna medan andra kan kräva att ni blir väl eller följer Linda, jag har inte koll på alla dessa. Efter 10 år på Facebook funderar jag fortfarande lite på vad det tillför till mitt liv, har konto på Instagram men används sällan och TikTok... Ja, har inte det och kommer troligen inte ens försöka skaffa det... 

Här är länkar till Lindas innehåll på olika sociala media:

TikTok

Instagram

Facebook

Nu får denna blogg komma till ro, så även jag. Min karriär som bloggare är över, om det blir mer så blir det om något annat, på någon annan plats. För nu får det vara färdigt, dags för något nytt att ta över.

Hej då, tack alla som tittat in här och kom ihåg att skicka en slant till Hjärnfonden eller Strokeförbundet för att stötta forskningen kring stroke! Finns säkert andra organisationer att skänka till också, men dessa två stöttar jag själv med regelbundna bidrag.

/Anders

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Linda på radio (P4) 21 november!

Internationella strokedagen